Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

ZM - Jak przenieść Złote Monety?

W chwili skasowania konta (po upływie odliczania czasu kasacji konta) lub zakończenia gry na serwerze każdy gracz, który nadal ma kupione i niewykorzystane monety, otrzymuje e-mail, w którym znajduje się link służący do przeniesienia monet na inny serwer w tej samej wersji językowej gry. Jeśli niedawno kupiłeś Złote Monety, może wystąpić dodatkowe opóźnienie kasacji konta ze względów bezpieczeństwa. Czas, po którym będziesz mógł usunąć swoje konto jest podane w ustawieniach konta.

Ważne: Zespół obsługi klienta nie może obejść lub przypieszyć powyższego procesu.

Aby przenieść monety, wystarczy uruchomić otrzymany link i wskazać serwer oraz podać login gracza, który ma otrzymać monety.

Gracz, który ma otrzymać monety, otrzymuje wiadomość w grze (IGM), a w niej link, który należy uruchomić, by dokonać transferu monet.

Warto pamiętać

  • Przenieść można tylko kupione i niewykorzystane monety. Złotych Monet zdobytych poprzez wymianę srebra, wykonywanie zadań czy otrzymane w formie nagrody nie można przenieść.
  • E-mail z linkiem umożliwiającym przeniesienie Złotych Monet wysyłany jest na adres rejestracyjny konta, dlatego tak ważne jest, by nie rejestrować kont z przypadkowej lub założonej „na chwilę” skrzynki e-mail.
  • Przeniesienie monet możliwe jest tylko między serwerami tej samej wersji językowej gry, a więc np. z serwera PL na serwer PL.
  • Link do przeniesienia monet nie ma terminu ważności (zobacz!).
  • Monety można przenieść tylko na aktywne konto. Jeśli gra na serwerze jeszcze się nie rozpoczęła, zachowaj link i użyj go po rozpoczęciu rozgrywki.
  • Jeśli nie chcesz w danym momencie przenieść swoich Złotych Monet na inne konto, zachowaj przesłany link w bezpiecznym miejscu, w którym nie będzie możliwe jego przypadkowe skasowanie.
  • Wiadomości z linkami umożliwiającymi przeniesienie Złotych Monet często trafiają do folderu SPAM lub folderów z promocjami (zwłacza w poczcie Gmail). Sprawdź proszę te foldery przed kontaktem z Obsługą klienta.
  • W przypadku serwerów specjalnych oraz serwerów turniejowych, zasady przenoszenia Złotych Monet na ten świat jak i z tego świata zawsze są podane w ogłoszeniu startu danego serwera na forum Travian: Legends.

Co robić w razie kłopotów?

Nie dostałem linku!
Skontaktuj się z nami przy pomocy formularza w grze (kliknij na obrazek ze znakiem zapytania w lewym dolnym rogu ekranu gry). W wiadomości podaj serwer i login.

Usunąłem wiadomość w grze zanim odebrałem monety!
Możemy przesłać wiadomość ponownie. Potrzebujemy do tego link, którym posłużył do przeniesienia monet. Dlatego skontaktuj się z osobą, od której miałeś dostać monety i poproś o napisanie do nas przez formularz w grze.

Usunąłem mail z linkiem!
Jeśli usuniesz lub zgubisz swój link do przeniesienia Złotych Monet to zespół obsługi klienta ma możliwość ponownego jego przesłania, ale tylko przez ograniczony czas.

Jeśli masz jakiekolwiek problemy związane z przeniesieniem Złotych Monet, skontaktuj się z zespołem obsługi klienta poprzez fomularz kontaktowy.

Wygenerowanie nowego linku może być niemożliwe. Regulacje prawne nie pozwalają nam na długie przechowywanie danych o kontach i płatnościach. Może się więc okazać, że nie będziemy w stanie ponownie wygenerować Twojego linku.


Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie