Najczęściej zadawane pytania
Ostatnio dodane
Travian Answers
Zacznijmy od Twojego pytania
Wyszukaj odpowiedzi na pytania
Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).
Mam pytanie o...
Szukaj po słowie kluczowym
Możesz łatwo odnaleźć potrzebne Ci informacje, jeśli będziesz szukać po słowach kluczowych. Na przykład: czy wiesz, jak burzyć budynki? Zacznij pisać „burzyć” i obserwuj pojawiające się podpowiedzi.
Szukaj na mapie serwisu
Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.
Travian: Rise of Alliances 2 - zmiany
Wersja gry Travian: Rise of Allances 2 nieco różni się od wersji podstawowej Traviana: Rise of Alliances. Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany.
Prędkośc gry: x2
Czas trwania serwera: 140 dni
Bohater w Travianie: Rise of Alliances x2
W wersji Travian: Rise of Alliances o regularnej prędkości bohater nie miał przedmiotów i nie mógł podejmować wyzwań. Na podstawie reakcji naszej społeczności zdecydowaliśmy się to zmienić i przywrócić te elementy gry do wersji o podwójnej prędkości. To znaczy, że także aukcje będą znowu dostępne.
Ochrona anty-pushingowa
Jako, że szybki start oznacza dużo więcej surowców w grze od samego początku, przerobiliśmy nasz system anty-pushingowy. Zmieniona wersja liczy przesyłki/grabieże między poszczególnymi osadami (a nie całymi kontami) i ogranicza liczbę surowców, jakie można przejąć lub przesłać do 20% dobowej produkcji osady.
Więcej informacji o ochronie anty-pushingowej w tej wersji.
Nowy sposób obliczania punktów obrony.
Punkty obrony były naliczane właścicielowi bronionej osady, nawet jeśli wszyscy obrońcy byli tam przysłani przez innych graczy. Zostało to zmienione, punkty obrony są rozdzielane między wszystkich obrońców, w zależności od zużycia zboża jednostek, które wzięły udział w obronie osady.
Poniżej pokazujemy przykład wyliczenia punktów obrony:
Gracze |
Armia |
Zużycie zboża |
Punkty obrony w przeszłości |
Punkty obrony teraz |
Gracz A (napastnik) |
1200 pałkarzy |
1200 |
- |
- |
Gracz B (obrońca – właściciel osady) |
1000 falangitów |
1*1000 = 1000 |
1200 |
300 (25%) |
Gracz C (1. wspierający) |
1000 falangitów |
1*1000 = 1000 |
0 |
300 (25%) |
Gracz D (2. wspierający) |
1000 paladynów |
2*1000 = 2000 |
0 |
600 (50%) |
Jak widać, gracz który wsparł osadę 1000 paladynów otrzyma więcej punktów obrony. Ogólnie rzecz biorąc oznacza to, że aktywni obrońcy, którzy często wspierają innych graczy, zyskają większe uznanie za swój trud oraz będą mieli szansę wspiąć się na szczyty rankingu.