Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

Travian 3 (od 3.0 do 3.4)

Zmiany wprowadzone przy starcie Traviana 3 (czerwiec 2006)

  • Stolica: każdy gracz może miec stolice, w której pola surowców można rozbudowywać bez limitów. Stolicy nie można podbić.
  • Oazy: można grabic oazy.
  • Bohater: bohaterem może zostać zwykła jednostka. Bohater ma 5 atrybutów, które można rozwijać nabywając doświadczenie w walce.
  • Poprawiona grafika: pola surowców mają swoje grafiki.
  • Traper: nowy budynek dla Galów. Traper może chwytać wojsko w pułapki.
  • Duża mapa.
  • Punkty kultury: mniej punktów potrzeba na założenie/podbicie nowej osady.
  • Nowa formuła liczenia wyników walk: olbrzymie armie nie mają tak miażdżącej przewagi nad innymi.
  • Obrona przed katapultami: katapulty w walce z dużo mniejszym graczem nie są tak silne.
  • Strefu czasowe.
  • Filtr raportów: można zrezygnować z raportów handlowych.
  • Kamieniarz: zieksza wytrzymałość budynków o maksymalnie 200%.
  • UTF-8: Travian obsługuje niemal wszystkie alfabety.
  • Szybszy symulator walki: nacja i rodzaj walki można zmienić jednym klknięciem.
  • Lepsza pomoc w grze: wymagania do stawiania budynków i szkolenia wojska wyświetlają się lepiej.
  • Zastępca (sitter): zastępca nie może wysłać normalnych ataków.
  • Nowe menu: zmiana porządku w menu po lewej stronie.
  • Oazy mogą byc niezamieszkane
  • Podbój osad: w oazach podbitych przez większych graczy wszystkie budynki i pola są obniżane o 1 poziom (nie dotyczy podbijania własnych osad)

Niezktóre zmiany wprowadzone później (do Traviana 3.4 włącznie)

w roku 2006

  • Oznaczenie stolicy w profilu gracza i w podglądzie osady
  • Silniejsze zwierzęta dają więcej doświadczenia bohaterowi
  • Mniej zwierząt w oazach
  • Krótszy czas konstrukcji pól powyżej 8 poziomu
  • Tańsi, ale słabsi bohaterowie
  • Więcej surowców za wypełnienie zadań
  • Bohater może stracić maksymapnie do 90 punktów zdrowia w jednej bitwie, by nie zginąć
  • Mniejsze wymagania dla postawienia Kamieniarza
  • Tańsze ożywianie bohatera
  • Sortowanie raportów (dodatek do Konta Plus)

w roku 2007

  • Sortowanie wiadomości (dodatek do Konta Plus)
  • Nowe grafii dla jednostk w instrukcji
  • Nowe grafiki dla budynków na poziomie 0
  • Na Rynku nie trzeba wpisywać ilości wysyłanych surowców, można kliknąć link (link podaje wartość, którą przenosi jeden handlarz)
  • Szybsza nawigacja na mapie (przesunięcie o 7 pól)
  • Szybsze przeliczanie zdarzeń na serwerze

w roku 2008

  • Gracze mogą sami przenosić pozostałe Złote Monety
  • Nowe forum sojuszu
  • Kompas dodany do mapy (można używać strzałek do przesuwania mapy)
  • Nowe statystyki: nacje w grze i top10 tygodnia
  • Grupowanie ataków nacjami napastników w Miejscu zbiórki, jeśli jest dużo ataków
  • Graficzne statystyki dla Konta Plus
  • Zawsze wysyłany jest pełen raport bitewny. Jeśli zginęło mało obrońców, pojawiają się pytajniki.
  • Raporty informują, że budynek nie został zniszczony (nie można już zbadać, jakie ktoś ma bydynki, przez słanie fejków)
  • Przy ujemnej produkcji zboża można budować pierwszy poziom Głównego budynku.

w roku 2009

  • losowe rozmieszczenie osad z fundamentami Cudów Świata

Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie