Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

Gra źle się wyświetla. Jak to naprawić?

Najczęstszą przyczyną jest duże obciążenie pamięci podręcznej komputera. Pierwszą czynnością powinno więc być „wyczyszczenie” komputera ze zbędnego śmietnika, który gromadzi się w nim zawsze, gdy robisz coś w Internecie.

Metoda 1:
Skasuj ciasteczka (cookies) przeglądarki, wyczyść jej pamięć podręczną, wyłącz ją, włącz i zaloguj się ponownie.

Metoda 2:
Po uruchomieniu komputera, bez łączenia się z Internetem, znajdź na dysku systemowym katalog TEMP (Temp) - usuń jego zawartość. Zrestartuj komputer.


Uwaga: obie te czynności spowodują usunięcie m.in. zapamiętanych haseł z pamięci komputera.

 

Jeśli obie metody zawiodą, należy skontaktować się z naszym Supportem – mailowo na adres support@travian.pl. W korespondencji prosimy podać: serwer i login oraz informację, z jakiej przeglądarki korzystasz (np. Mozilla FireFox 3.6), należy także dokładnie opisać, co się dzieje.


Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie