Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

ZM - Nie dostałem linku do przeniesienia monet

Wszelkiej pomocy w sprawie płatności i przeniesienia Złotych Monet udziela nasz PlusSupport, z którym możesz się zawsze skontaktować mailowo pod adresem support@travian.pl

Jeśli nie otrzymałeś linku do przeniesienia monet, sprawdź najpierw folder SPAM w swojej poczcie. Nasz e-mail nie powinien tam trafić, ale niekiedy się to zdarza.

Jeśli nie znalazłeś tam maila, napisz na plus@travan.pl i podaj dane konta, na którym były monety w chwili usunięcia konta / zakończenia gry. Będziemy mogli odtworzyć link i wysłać go ponownie.

Warto pamiętać:

  • Przenieść można tylko te niewykorzystane Złote Monety, które zostały kupione (a więc nie można przenieść Złotych Monet otrzymanych od Mistrza Zadań, pozyskanych z wymiany Srebra na Złote Monety ani uzyskanych za zwerbowanie innego gracza).
  • Wygenerowanie nowego linku może być niemożliwe. Regulacje prawne nie pozwalają nam na długie przechowywanie danych o kontach i płatnościach. Może się więc okazać, że nie będziemy w stanie ponownie wygenerować Twojego linku. Dlatego zawsze po zakończeniu gry sprawdzaj, czy otrzymałeś swój link i przechowuj go w bezpiecznym miejscu.

Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie