Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

ZM - Usunąłem wiadomość o przeniesieniu monet

Wszelkiej pomocy w sprawie płatności i przeniesienia Złotych Monet udziela nasz PlusSupport, z którym możesz się zawsze skontaktować mailowo pod adresem support@travian.pl

Aby przyjąć Złote Monety, które są przenoszone z innego konta, należy otworzyć wiadomość w grze i potwierdzić przyjęcie monet przez kliknięcie odpowiedniego linku.

Jeśli skasujesz tę wiadomość, skontaktuj się mailowo z PlusSupportem i poproś o ponowne wygenerowanie wiadomości. W mailu podaj następujące informacje:

  • serwer i login konta, z którego pochodzą monety,
  • link, który posłużył do przeniesienia monet.

Ze względu na tę drugą informację, prośbę o ponowne wygenerowanie wiadomości pisze zazwyczaj ofiarodawca monet, ale nie jest to konieczne.


Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie