Najczęściej zadawane pytania
Ostatnio dodane
Travian Answers
Zacznijmy od Twojego pytania
Wyszukaj odpowiedzi na pytania
Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).
Mam pytanie o...
Szukaj po słowie kluczowym
Możesz łatwo odnaleźć potrzebne Ci informacje, jeśli będziesz szukać po słowach kluczowych. Na przykład: czy wiesz, jak burzyć budynki? Zacznij pisać „burzyć” i obserwuj pojawiające się podpowiedzi.
Szukaj na mapie serwisu
Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.
Informacje ogólne o Path to Pandora
Podstawowe cechy są takie same, jak w zeszłorocznym Travianie: Fire and Sand, w tym:
- Mapa starożytnej Europy wielkości 401 x 401 pól, poza domenami IR, SA, Arabia, COM i TR, które będą miały większą mapę o wielkości 801 x 801
- 87 regionów do podbicia, które dają punkty zwycięstwa
- Przesyłanie posiłków dalej i łączenie wojsk
- Serwer wygrywają po 200 dniach zdobywcy największej liczby punktów zwycięstwa
To są cechy specjalne, które zachowaliśmy do Traviana: Path to Pandora z zeszłego roku. A co nowego w roku 2018?
Nowy wygląd budynków
Każda nacja będzie miała swój indywidualny wygląd budynków (uwaga, przedstawione grafiki nie są ostateczne i mogą być nieco inne od tych umieszczonych w samej grze).
System podbijania
W Travianie można mieć tylko jedno konto w danej rundzie gry, ale chcielibyśmy, żeby każdy mógł zobaczyć wszystkie te nowe, świetne grafiki. Zespół projektantów gry zdecydował więc o zmianie podstawowej mechaniki podbijania osad i sprawieniu, że będzie ciekawszy.
W Travianie: Path to Pandora, gdy przejmie się osadę z innej nacji, osada ta utrzyma swoją nację, za wyjątkiem Natarów (patrz niżej). Zobaczmy na obrazku, jak to działa.
Ja widać, jeśli masz konto huńskie i przejmiesz osadę galijską, to jeśli w osadzie była Chata trapera, nadal w niej będzie (jedyna budowla, która zniknie, to fortyfikacje, tak jak w Travianie: Legends). Co jeszcze się stanie?
- W takiej osadzie nie będzie można postawić specjalnego budynku Hunów, ponieważ będzie to nadal osada galijska.
- Będzie można szkolić w niej galijskie wojska, hersztów i osadników.
- Jeśli wyślesz z tej osady osadników w celu kolonizacji nowego miejsca, założą oni galijską osadę.
- Jeśli wyślesz z tej osady herszta na podbój innej osady, podbita osada nie zmieni swojej nacji.
- Jeśli wyślesz z tej osady herszta na podbój osady Natarów, podbita osada zmieni swoją nację na galijską.
Co z bohaterem?
- Twój bohater zawsze należy do nacji konta, zatem w tym wypadku zawsze będzie Hunem.
- Jeśli wyślesz bohatera do przejętej galijskiej osady i uczynisz z niej jego nowy dom, bonus bohatera będzie działał na galijskie jednostki wysyłane razem z nim na wzmocnienie grabieży i ataków. Co więcej, jeśli bohater ma galijskie przedmioty, będą one działały na te jednostki.
- Jeśli osada domowa huńskiego bohatera jest galijska, bohater ten może znajdować na wyzwaniach galijskie jednostki.
- Jako, że bohater należy do konta huńskiego i zawsze będzie Hunem, na wyzwaniach może znaleźć wyłącznie broń Hunów.
Co z jednostkami?
- Jednostki różnych nacji należące do tego samego konta NIE MOGĄ zostać połączone.
System koalicji
W Travianie: Path to Pandora, zmienimy sposób, w jaki działają koalicje. Będzie można tworzyć koalicje zawierające do czterech sojuszy, które będą ze sobą wzajemnie powiązane.
Co to oznacza?
- Sojusz A i sojusz B mogą zawiązać koalicję; jeden z nich wysyła zaproszenie do drugiego, a drugi je akceptuje. To działa tak samo, jak w Travianie: Legends.
- W tym momencie sojusz A chce zaprosić do koalicji sojusz C; zaproszenie to musi zostać wysłane zarówno przez sojusz A, jak sojusz B, dopiero wtedy sojusz C będzie mógł je przyjąć.
Co jeszcze się zmieni?
- W tym nowym systemie można wysyłać posiłki i surowce wyłącznie do osad swojego konta, swoich sojuszników i koalicjantów.
- Publiczne oferty na rynku są nadal dostępne dla wszystkich, chyba że włączy się opcję "tylko własny sojusz". W takim wypadku będą dostępne tylko sojuszników, jak do tej pory.
Statystyki
W Travianie: Path to Pandora usuniemy statystyki "Plus" i zastąpimy je nowym systemem, który da graczom lepszy ogląd sytuacji. Ten system będzie darmowy i dostępny dla wszystkich.
Na stronie statystyki znajdziecie nową kartę "ogólne" z masą informacji, które ― mamy nadzieję ― ułatwią Wam zarządzanie kontem. Te informacje będą dostępne tylko dla osób, które mają dostęp do konta, w tym dla zastępców.
Co tam znajdziecie? Pełno różnych rzeczy ― poniżej przedstawiamy część szczegółów, ale nie zdradzamy wszystkiego:
- Postęp rozgrywki ― z różnymi informacjami na temat świata gry, w tym dzień trwania serwera, liczba aktywowanych kont i rozkład nacji
- Klasyfikacja ekonomiczna ― ze szczegółami na temat grabieży, handlu i produkcji w porównaniu do sojuszu i całego świata gry
- Klasyfikacja militarna osad ― w obronie i ataku, a także w porównaniu do sojuszu i całego świata gry
- Klasyfikacja punktów kultury ― produkcja na dzień i porównanie do sojuszu i całego świata gry
Zmiany balansu:
![]() |
W Travianie: Path to Pandora, można użyć jedno dzieło sztuki co 24 godziny (podobnie jak wiadro). |
![]() |
W Travianie: Path to Pandora, można użyć jedno dzieło sztuki co 24 godziny (podobnie jak wiadro). |
![]() |
Koszty budowy egipskich Wodociągów znacznie wzrosły, aby poprawić zbalansowanie gry |
Bonusy sojuszu | Aby sprawić, że bonusy sojuszu będą bardziej użyteczne, a gracze chętniejsi do przekazywania datków, zmieniliśmy bonus Filozofii i Handlu i zmniejszyliśmy koszt pierwszych czterech poziomów.
|
To już cały opis głównych funkcji Traviana: Path to Pandora. Wejdź TUTAJ: Path to Pandora - porównanie funkcji, gdzie znajdziecie tabelę, która podsumowuje różnice między Travianem: Legends a Travianem: Path to Pandora.