Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).
Mam pytanie o...
Szukaj po słowie kluczowym
Możesz łatwo odnaleźć potrzebne Ci informacje, jeśli będziesz szukać po słowach kluczowych. Na przykład: czy wiesz, jak burzyć budynki? Zacznij pisać „burzyć” i obserwuj pojawiające się podpowiedzi.
Szukaj na mapie serwisu
Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.
Nowy system zadań ma wiele różnych zadań, które można wykonać w trakcie gry, a nie tylko na początku. Każda wioska ma określone zadania do wykonania, a także zadania ogólne dla całego konta. Każde zadanie ma wiele poziomów, które można osiągnąć.
Na przykład, gracz może być zobowiązany do zbudowania budynku głównego na poziomie 1, a następnie ulepszenia go do poziomu 3, następnie do poziomu 7 i tak dalej.
Nagrody
Nagrody są uproszczone w porównaniu do starego systemu zadań. Nagrodą za wykonane zadanie jest zawsze określona liczba zasobów (taka sama ilość każdego rodzaju surowca) oraz doświadczenie bohatera. Wielkość nagrody zależy tylko od kilku czynników:
Każdy typ zadania ma swój własny mnożnik nagrody
Każde następne zadanie tego samego typu zapewnia większą nagrodę
Poziom bohatera zapewnia dodatkowy bonus do wszystkich nagród.
Zadania konta są niezależne od wiosek, liczona jest populacja i produkcja CP całego konta.
Typ:
Zadania:
Populacja
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...
(nieograniczone przyrosty, za każdym razem podwajane)
Produkcja Punktów Kultury
(zauważ, że nie jest to ilość wyprodukowanych PK, ale bieżąca produkcja)
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...
(nieograniczone przyrosty, za każdym razem podwajane)
Zadania początkowe są tworzone tylko dla pierwszej, początkowej wioski gracza.
Budynek / funkcja:
Zadania:
Magazyn
Poziomy 1, 3, 7, 12, 20
Spichlerz
Poziomy 1, 3, 7, 12, 20
Koszary
Poziomy 1, 3, 7, 12, 20
Stajnia
Poziomy 1, 3, 7, 12, 20
Akademia
Poziomy 1, 10, 20
Warsztat Płatnerza
Poziomy 1, 10, 20
Ratusz
Poziomy1, 10, 20
Warsztat
Poziom 1
Budynek Główny
Poziomy 1, 3, 7, 12, 20
Kryjówka
Poziomy 1, 3, 6, 10
Rynek
Poziomy 1, 3, 7, 12, 20
Ambasada
Poziom 1
Oprócz Hunów: Rezydencja / Pałac Hunowie:Rezydencja / Pałac / Centrum Dowodzenia
Poziomy 1, 3, 7, 12, 20
Mur
Poziomy 1, 3, 7, 12, 20
Miejsce Zbiórki
Poziomy 1, 10, 20
Tartak
Poziomy 1, 5
Cegielnia
Poziomy 1, 5
Huta stali
Poziomy 1, 5
Młyn
Poziomy 1, 5
Piekarnia
Poziomy 1, 5
Populacja
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000
Produkcja Punktów Kultury
50, 100, 150, 250, 350, 500
Jeden budynek z każdego rodzaju surowca
Poziomy 2, (4, 7, 10) co najmniej jednego budynku każdego typu.
Wszystkie lasy
Poziom 2, 3, 5, 8, 10
Wszystkie kopalnie gliny
Poziom 2, 3, 5, 8, 10
Wszystkie pola zboża
Poziom 2, 3, 5, 8, 10
Wszystkie kopalnie żelaza
Poziom 2, 3, 5, 8, 10
Las
Poziomy 2, (4, 7, 10)
Kopalnia gliny
Poziomy 2, (4, 7, 10)
Kopalnia żelaza
Poziomy 2, (4, 7, 10)
Pole zboża
Poziomy 2, (4, 7, 10)
Wszystkie zasoby do poziomu
Wszystkie do poziomu 2 (4, 7, 8, 9, 10)
Pasek postępu nie jest tutaj poziomami budynków, ale liczbą pól zasobów, które już osiągnęły poziom.
Statystyki to: 0/18, 1/18, ... 18/18
Zadania dla założonych wiosek są generowane dla każdej nowo zasiedlonej wioski.
Budynek / funkcja:
Zadania:
Magazyn
Poziomy 1, 10, 20
Spichlerz
Poziomy 1, 10, 20
Koszary
Poziom 1
Akademia
Poziom 1
Ratusz
Poziomy 1, 10, 20
Główny budynek
Poziomy 1, 10, 20
Kryjówka
Poziomy 1, 10
Rynek
Poziomy 1, 10, 20
Oprócz Hunów: Rezydencja / Pałac Hunowie:Rezydencja / Pałac / Centrum Dowodzenia
Poziomy 1, 10, 20
Mur
Poziomy 1, 10, 20
Miejsce Zbiórki
Poziomy 1, 10, 20
Populacja
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000
Produkcja Punktów Kultury
50, 100, 150, 250, 350, 500
Jeden budynek z każdego rodzaju surowca
Poziomy 2, (4, 7, 10) co najmniej jednego budynku każdego typu.
Pasek postępu nie jest tutaj poziomami budynków, ale liczbą typów zasobów, które już osiągnęły poziom.
Statystyki to: 0/4, 1/4 ... 4/4.
Wszystkie zasoby do poziomu
Wszystkie do poziomu 2 (4, 7, 8, 9, 10)
Pasek postępu nie jest tutaj poziomami budynków, ale liczbą pól zasobów, które już osiągnęły poziom.
Statystyki to: 0/18, 1/18, ... 18/18
Podbita wioska
Po zdobyciu wioski zadania dla wioski są przenoszone na nowego właściciela wraz z ich statusem. Oznacza to, że gdyby poprzedni właściciel wykonał jakieś zadania, to nadal byłyby one ukończone dla nowego właściciela i jeśli są dostępne, będą mogli wykonać kolejne tego typu zadanie.
Istnieje kilka zadań wymienionych w poniższej tabeli, które są zawsze tworzone lub resetowane po zdobyciu wioski. Ich status nie jest przenoszony na nowego właściciela.
Podbita wioska jest dodawana do wioski po jej zdobyciu. W przeciwieństwie do innych zadań nie są one przenoszone po ponownym podbiciu wioski - zamiast tego tworzone są identyczne zadania, które nowy właściciel musi wykonać.
Budynek / funkcja:
Zadania:
Oprócz Hunów: Rezydencja / Pałac Hunowie:Rezydencja / Pałac / Centrum Dowodzenia