Travian Answers

Zacznijmy od Twojego pytania

Wyszukaj odpowiedzi na pytania

Aby odnaleźć odpowiedź, wybierz kategorię główną, a następnie podkategorię, spośród tych, które pokażą się niżej. Jeśli nie znajdziesz tego, co Cię interesuje, możesz skontaktować się z nami (informacja niżej).

Mam pytanie o...

Przejdź do szczegółów

Szukaj na mapie serwisu

Być może wolisz szukać na mapie serwisu, podobnej do tych, które znasz z innych stron www. Nie ma sprawy, jeśli to Ci odpowiada, korzystaj z naszej mapy.

Nowy system zadań

Nowy system zadań ma wiele różnych zadań, które można wykonać w trakcie gry, a nie tylko na początku. Każda wioska ma określone zadania do wykonania, a także zadania ogólne dla całego konta. Każde zadanie ma wiele poziomów, które można osiągnąć.

Na przykład, gracz może być zobowiązany do zbudowania budynku głównego na poziomie 1, a następnie ulepszenia go do poziomu 3, następnie do poziomu 7 i tak dalej.

Nagrody

Nagrody są uproszczone w porównaniu do starego systemu zadań. Nagrodą za wykonane zadanie jest zawsze określona liczba zasobów (taka sama ilość każdego rodzaju surowca) oraz doświadczenie bohatera. Wielkość nagrody zależy tylko od kilku czynników:

  • Każdy typ zadania ma swój własny mnożnik nagrody
  • Każde następne zadanie tego samego typu zapewnia większą nagrodę
  • Poziom bohatera zapewnia dodatkowy bonus do wszystkich nagród.

Zadania konta są niezależne od wiosek, liczona jest populacja i produkcja CP całego konta.

Typ:

Zadania:

Populacja

500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...

(nieograniczone przyrosty, za każdym razem podwajane)

Produkcja Punktów Kultury

(zauważ, że nie jest to ilość wyprodukowanych PK, ale bieżąca produkcja)

500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...

(nieograniczone przyrosty, za każdym razem podwajane)

 

Zadania początkowe są tworzone tylko dla pierwszej, początkowej wioski gracza.

Budynek / funkcja:

Zadania:

Magazyn

Poziomy 1, 3, 7, 12, 20

Spichlerz

Poziomy 1, 3, 7, 12, 20

Koszary

Poziomy 1, 3, 7, 12, 20

Stajnia

Poziomy 1, 3, 7, 12, 20

Akademia

Poziomy 1, 10, 20

Warsztat Płatnerza

Poziomy 1, 10, 20

Ratusz

Poziomy 1, 10, 20

Warsztat

Poziom 1

Budynek Główny

Poziomy 1, 3, 7, 12, 20

Kryjówka

Poziomy 1, 3, 6, 10

Rynek

Poziomy 1, 3, 7, 12, 20

Ambasada

Poziom 1

Oprócz Hunów: Rezydencja / Pałac 
Hunowie: Rezydencja / Pałac / Centrum Dowodzenia

Poziomy 1, 3, 7, 12, 20

Mur

Poziomy 1, 3, 7, 12, 20

Miejsce Zbiórki

Poziomy 1, 10, 20

Tartak

Poziomy 1, 5

Cegielnia

Poziomy 1, 5

Huta stali

Poziomy 1, 5

Młyn

Poziomy 1, 5

Piekarnia

Poziomy 1, 5

Populacja

50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000

Produkcja Punktów Kultury

50, 100, 150, 250, 350, 500

Jeden budynek z każdego rodzaju surowca

Poziomy 2, (4, 7, 10) co najmniej jednego budynku każdego typu.

Wszystkie lasy

Poziom 2, 3, 5, 8, 10

Wszystkie kopalnie gliny

Poziom 2, 3, 5, 8, 10

Wszystkie pola zboża

Poziom 2, 3, 5, 8, 10

Wszystkie kopalnie żelaza

Poziom 2, 3, 5, 8, 10

Las

Poziomy 2, (4, 7, 10) 

Kopalnia gliny

Poziomy 2, (4, 7, 10) 

Kopalnia żelaza

Poziomy 2, (4, 7, 10) 

Pole zboża

Poziomy 2, (4, 7, 10) 

Wszystkie zasoby do poziomu

Wszystkie do poziomu 2 (4, 7, 8, 9, 10)

Pasek postępu nie jest tutaj poziomami budynków, ale liczbą pól zasobów, które już osiągnęły poziom.

Statystyki to: 0/18, 1/18, ... 18/18

 

Zadania dla założonych wiosek są generowane dla każdej nowo zasiedlonej wioski.

Budynek / funkcja:

Zadania:

Magazyn

Poziomy 1, 10, 20

Spichlerz

Poziomy 1, 10, 20

Koszary

Poziom 1

Akademia

Poziom 1

Ratusz

Poziomy 1, 10, 20

Główny budynek

Poziomy 1, 10, 20

Kryjówka

Poziomy 1, 10

Rynek

Poziomy 1, 10, 20

Oprócz Hunów: Rezydencja / Pałac 
Hunowie: Rezydencja / Pałac / Centrum Dowodzenia

Poziomy 1, 10, 20

Mur

Poziomy 1, 10, 20

Miejsce Zbiórki

Poziomy 1, 10, 20

Populacja

50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000

Produkcja Punktów Kultury

50, 100, 150, 250, 350, 500

Jeden budynek z każdego rodzaju surowca

Poziomy 2, (4, 7, 10) co najmniej jednego budynku każdego typu.

Pasek postępu nie jest tutaj poziomami budynków, ale liczbą typów zasobów, które już osiągnęły poziom.

Statystyki to: 0/4, 1/4 ... 4/4.

Wszystkie zasoby do poziomu

Wszystkie do poziomu 2 (4, 7, 8, 9, 10)

Pasek postępu nie jest tutaj poziomami budynków, ale liczbą pól zasobów, które już osiągnęły poziom.

Statystyki to: 0/18, 1/18, ... 18/18

Podbita wioska

Po zdobyciu wioski zadania dla wioski są przenoszone na nowego właściciela wraz z ich statusem. Oznacza to, że gdyby poprzedni właściciel wykonał jakieś zadania, to nadal byłyby one ukończone dla nowego właściciela i jeśli są dostępne, będą mogli wykonać kolejne tego typu zadanie.


Istnieje kilka zadań wymienionych w poniższej tabeli, które są zawsze tworzone lub resetowane po zdobyciu wioski. Ich status nie jest przenoszony na nowego właściciela.

Podbita wioska jest dodawana do wioski po jej zdobyciu. W przeciwieństwie do innych zadań nie są one przenoszone po ponownym podbiciu wioski - zamiast tego tworzone są identyczne zadania, które nowy właściciel musi wykonać.

Budynek / funkcja:

Zadania:

Oprócz Hunów: Rezydencja / Pałac 
Hunowie: Rezydencja / Pałac / Centrum Dowodzenia

Poziomy 1, 10, 20,

zastępuje istniejące otwarte podobne zadanie.

Mur

Poziomy 1, 10, 20

zastępuje istniejące otwarte podobne zadanie.

Zadowolenie

100


Czy uzyskałeś odpowiedź na swoje pytanie?

Tak   Neutralnie   Nie